MOJĄ PASJĄ JEST JEDZENIE.Zwiedziłem ponad 30 krajów .Nie tylko wiem,jak potrawy smakują,ale też wiem w jaki sposób są przyrządzane.Wszędzie uczę się gotowania.I uczę jak przyrządzać i marketing żywności.W Pl MY PASSION IS FOOD.I visted 30+ countries-learning about food and it's preparation .I teach others about world food not only I know how it taste , but how to prepare it, and how to market it.Wherever I travel I take cooking lessons.Lived in USA -35 yrs.
Speak pipe
30.12.09
10 sekretów których nie usłyszysz od kelnerki
KNS, yahoo.com
Aby obiady bardziej smakowały dzieciom – dodajemy do nich cukier – oto jeden z licznych sekretów pracowników restauracji. Jeżeli nie jest Ci obce stołowanie się poza domem – musisz to przeczytać. Z opublikowanej przez serwis Yahoo listy "tajemnic restauratorów" wybraliśmy te najciekawsze. Oto one:
1) Nie możemy powiedzieć, że nie lubimy danego dania. Jeżeli więc zapytasz kelnera jak coś smakuje – odpowie Ci: jest to jedno z najpopularniejszych u nas dań.
Aby obiady bardziej smakowały dzieciom – dodajemy do nich cukier. Poważnie! Dodajemy porcję cukru nawet do ciasta dziecięcej pizzy – kelnerka w znanej sieci pizzerii
2) Specjał dnia („szef kuchni poleca”) – w większości restauracji składa się z jedzenia, którego termin przydatności dobiega końca. Zwróć szczególną uwagę na „zupę dnia”. Dania te charakteryzują się dużą dawką pikantnych przypraw dzięki którym prawdziwy („nieświeży”) smak znika…
3) Odkąd pracuję w restauracji nigdy nie poproszę już o wodę z cytryną. Każdy dotyka cytryny, a nikt ich nie myje. Po prostu je obieramy, tniemy i rzucamy do twojej herbaty - Charity Ohlund, kelnerka w Kansas City.
4) Jeżeli mnie zapytasz ile jest kalorii w danym daniu – nie mogę udzielić tej informacji. Powinnam powiedzieć – wszystkie informacje znajdziecie Państwo on-line - kelnerka pracująca w znanej sieci restauracji.
5) Mleko odłuszczone prawie nigdy nie jest mlekiem odtłuszczonym. Tylko kilka nielicznych restauracji posiada mleko odtłuszczone, 2-procentowe i zwykłe. To jest po prostu niepraktyczne.
6) Nie zamawiaj ryby w niedziele lub poniedziałek. Ryba dostarczana jest z reguły dwa razy w tygodniu – najczęściej we wtorki i piątki. Spytaj restaurację w której jadasz – kiedy mają dostawy - Steve Dublanica.
To co chcielibyśmy abyś wiedział:
7) Ludzie myślą, że jeżeli czekają długo na swoje zamówienie – to wina kelnera. W 90 proc. przypadków to wina kuchni… albo tego, że zamówiłeś dobrze wysmażone mięso - Judi Santana.
8) Kiedy jesteś z kobietą, która nie jest twoją żoną, jesteś dla nas milszy… prawdopodobnie dlatego, że zdajesz sobie sprawę, że wiemy, że to nie twoja żona… - Caroline Radaj.
Jak być dobrym klientem?
9) Jeżeli jest dużo osób w restauracji, a twoje dziecko jest nieśmiałe – dokonaj zamówienia za niego… unikniesz w ten sposób krzyczących sąsiadów oczekujących na zajętego kelnera - Derek Dudley, kelner w ekskluzywnej pizzerii w Phoenix.
10) Chcemy abyś miło spędził czas kiedy jesz u nas posiłki, ale kiedy skończysz – powinieneś już iść. Czy po końcowych napisach w kinie dalej siedzisz w fotelu? - kelner pracujący w eksluzywnej restauracji w Chicago.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz